Objave

NOVOSTI, NATJEČAJI, NABAVA, ERASMUS

Javni natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora Veleučilišta “Marko Marulić” za postavljanje samoposlužnih aparata

16.04.2025.

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 30.  Statuta Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu, dekanica Veleučilišta, dr. sc. Marijana Drinovac Topalović, prof. struč. stud., 16. travnja 2025. godine raspisuje sljedeći

JAVNI NATJEČAJ

ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA VELEUČILIŠTA „MARKO MARULIĆ“ U KNINU ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNIH APARATA

 

PREDMET JAVNOG NATJEČAJA

Daje se u zakup dio poslovnog prostora Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu, površine 2 m2, na adresi Krešimirova 18, Knin (Studentski dom „fra Lujo Marun“), za postavljanje dva (2) samoposlužna aparata i to kako slijedi:

 

Redni broj Mjesto, ulica i broj Vrsta samoposlužnog aparata Površina Lokacija unutar Studentskog doma
1.

 

Knin, Krešimirova 18 Za tople napitke 1  m2 Zgrada B, prizemlje
2.

 

Knin, Krešimirova 18 Za hladne napitke te

snack – asortiman

1 m2 Zgrada B, prizemlje

 

 

Aparati koji se nude moraju imati spremnike za vodu, obzirom da na lokacijama nisu osigurani priključci vode do pozicija za postavljanje aparata.

Nije dozvoljeno nuđenje postavljanja samo 1 pojedinačnog samoposlužnog aparata, osim ako taj aparat uključuje asortiman iz obe vrste samoposlužnih aparata.

 

VRIJEME TRAJANJA ZAKUPA

Poslovni prostor se daje u zakup na određeno vrijeme, za razdoblje od  1. svibnja 2025. – 1. svibnja 2028. godine.

 

ZAKUPNINA

Minimalni početni iznos mjesečne zakupnine po aparatu iznosi 90,00 eura (bez PDV-a).

Režijski troškovi uračunati su u iznos zakupnine.

Plaćanje ugovorenog mjesečnog iznosa obavlja se mjesečno, u roku 5 (pet) dana od primitka računa.

 

UVJETI

Aparati moraju zadovoljiti minimalne tehničke karakteristike, i to:

  • APARAT pod rednim brojem 1 mora imati više mogućnosti odabira toplih napitaka na bazi instant kave, espresso kave, mlijeka, čokolade, čaja, odnosno u ponudi obvezno moraju nuditi pripravljene napitke: instant kava, espresso kava, kava s mlijekom, cappuccino, čokoladni napitak, čaj i druge mogućnosti uz doziranje šećera
  • APARAT pod rednim brojem 2 mora imati više mogućnosti odabira hladnih napitaka te slane i slatke proizvode
  • aparati ponuditelja moraju posjedovati vrstu naplatnih sustava koja uključuje sustav s povratom novca te primati kovanice i papirnate novčanice u EUR
  • redovito tjedno obilaženje lokacije, kontrola aparata i zamjena svježe vode
  • redovito punjenje aparata s ponuđenim proizvodima
  • osigurati da kvaliteta proizvoda u aparatima bude u skladu sa sanitarno – higijenskim propisima
  • servisiranje aparata i besprijekorno održavanje higijenskih uvjeta aparata
  • ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti u roku od 24 sata od dojave kvara, a iznimno u roku od 48 sati, ukoliko se radi o većem kvaru
  • instaliranje aparata i stavljanje u funkciju u roku od 7 dana od zaključenja ugovora
  • alkoholna i energetska pića ne smiju biti dostupna u prodajnim aparatima
  • pri pružaju svoje usluge, ponuditelj mora koristiti čaše i žličice od ekološki prihvatljivog materijala. Korištenje plastičnih čaša i žličica nije dopušteno.

 

SADRŽAJ PONUDE

Ponude za sudjelovanje u Natječaju će biti važeće samo za oba samoposlužna aparata te iste moraju sadržavati:

  • naziv obrta, ime i prezime vlasnika obrta, OIB, MB obrta (ako je ponuditelj fizička osoba – obrtnik)
  • naziv, sjedište i poslovna adresa, OIB, MB pravne osobe, ime i prezime te OIB osoba ovlaštenih za zastupanje pravne osobe (ako je ponuditelj pravna osoba)
  • broj poslovnog računa/IBAN
  • kontakt osoba ponuditelja
  • adresa za dostavu pošte, adresa za dostavu e-pošte, broj telefona,
  • navod o prethodnom iskustvu u obavljanju djelatnosti
  • kratak opis djelatnosti i načina na koji ih želi obavljati
  • jasno navedenu visinu ponuđene mjesečne zakupnine (brojkama i slovima)
  • presliku važeće osobne iskaznice, ako je ponuditelj fizička osoba (obrtnik), odnosno presliku važeće osobne iskaznice osoba ovlaštenih za zastupanje, ako je natjecatelj pravna osoba
  • izvornik ili ovjerenu presliku obrtnice ili Izvadak iz nadležnog obrtnog registra koji ne smije biti stariji od 3 mjeseci računajući od objave javnog Natječaja. Ako je ponuditelj fizička osoba – obrtnik, iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za utvrđenu djelatnost poslovnog prostora za koji je podnio ponudu
  • izvornik ili ovjerenu presliku rješenja nadležnog trgovačkog suda o upisu u sudski registar ili Izvadak iz sudskog registra, ako je ponuditelj pravna osoba – trgovačko društvo, ustanova, zadruga i druge osobe za koje je upis propisan zakonom kojim se uređuje osnivanje, ustroj i vođenje sudskog registra, koji ne smije biti stariji od 3 mjeseci računajući od objave javnog Natječaja, iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za utvrđenu djelatnost poslovnog prostora za koji je podnio prijavu, kao i ime i prezime, OIB zakonskog zastupnika pravne osobe
  • presliku Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u izdanu od Državnog zavoda za statistiku sukladno odluci kojom se propisuje nacionalna klasifikacija djelatnosti, ako je ponuditelj pravna osoba
  • potvrdu Porezne uprave o stanju duga, koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od objave javnog natječaja, iz koje mora biti vidljivo da ponuditelj nema dugovanja po osnovi javnih davanja o kojima evidenciju vodi Porezna uprava, odnosno da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.

 

Ponuda i natječajna dokumentacija moraju biti uvezane, numerirane, vlastoručno potpisane i ovjerene službenim pečatom ponuditelja. Dostavom ponude ponuditelji prihvaćaju uvjete ovog Natječaja.

Nepotpune i zakašnjele ponude neće se razmatrati.

Veleučilište „Marko Marulić“ zadržava pravo neprihvaćanja nijedne ponude i pravo poništenja Natječaja u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze obrazlaganja razloga svoje odluke.

Pravo prednosti za sudjelovanje u Natječaju, sukladno odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („NN“, br. 125/11, 64/15, 112/18), ostvaruju osobe iz članka 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („NN“, br. 121/17, 98/19 i 84/21, 156/23), ako se u svojoj prijavi na Natječaju pozovu na to pravo, ako udovolje uvjetima natječaja i najpovoljnije ponude, te ako nisu u zakupu drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je ostvaren.

Ponuditelji koji se pozivaju na pravo prednosti u ponudi za Natječaj moraju dostaviti dokument/e kojima dokazuju odgovarajući status za ostvarivanje prava prednosti pri zakupu poslovnog prostora, sukladno propisima koji reguliraju navedenu materiju.

 

KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najviši iznos mjesečne zakupnine, uz uvjet ispunjenja uvjeta propisanih ovim Natječajem.

Ako dva ili više ponuditelja dostave ponude s istim najvišim mjesečnim iznosom zakupnine, a ispunjavaju sve uvjete ovog Natječaja, odabrat će se ponuda koja je pristigla ranije.

Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, sklapanje ugovora ponudit će se redom prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio prvu višu zakupninu.

U slučaju da pristigne samo jedna valjana ponuda, ista može biti izabrana.

 

ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od dana objave Natječaja na stranicama Veleučilišta, odnosno rok počinje teći od 16. travnja 2025. godine i traje do 24. travnja 2025. godine.

Natječaj se objavljuje na mrežnim stranicama Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu.

Pisane ponude dostavljaju se putem pošte ili osobno, u zatvorenoj kuverti na adresu:

 

 

VELEUČILIŠTE „MARKO MARULIĆ“ U KNINU

 Krešimirova 30

22 300 Knin

 

S naznakom „Javni natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu za postavljanje samoposlužnih aparata – NE OTVARAJ“

Do navedenog roka za dostavu (24. travnja 2025. godine), ponuda mora biti dostavljena i zaprimljena od strane Veleučilišta, a kao dokaz u roku predane ponude uzima se prijamni pečat davatelja poštanskih usluga, s datumom predaje pošiljke pošti.

 

RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDE

Neće se razmatrati:

  • nepravovremene i nepotpune ponude
  • ponude koje ne ispunjavaju uvjete iz Natječaja
  • ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava.

OBAVIJEST O ODABIRU ILI PONIŠTENJU

Odluka o davanju u zakup ili Odluka o poništenju Natječaja će se svim sudionicima dati na znanje putem obavijesti na web stranicama Veleučilišta.

Veleučilište pridržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu, bez posebnog obrazloženja, te poništiti Natječaj u bilo koje vrijeme, bez ikakve obveze prema ponuditeljima. Obavijest o navedenom biti će objavljena na web stranicama Veleučilišta.

 

SKLAPANJE UGOVORA

S ponuditeljem čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija, sklopit će se ugovor o zakupu poslovnog prostora za smještaj samoposlužnih aparata.

Ponuditelj s kojim će biti zaključen ugovor o zakupu prostora za smještaj samoposlužnih aparata (dalje: zakupnik) ne može isti dati u podzakup bez odobrenja Veleučilišta, odnosno treba poštovati uvjete korištenja poslovnog prostora koji su propisani sklopljenim ugovorom te ostalim zakonskim i podzakonskim aktima koji reguliraju navedenu materiju.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

U skladu s Uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od  17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka ( NN 42/18), prijavom na ovaj Natječaj, odnosno dostavom ponude Veleučilištu prema navedenim uvjetima, ponuditelj daje privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka iz cjelokupne dokumentacije, a sve u svrhu pripreme, provedbe i realizacije predmeta Natječaja.

OSTALO

Sve troškove u svezi prijave na javni Natječaj i preuzimanja poslovnog prostora u zakup snosi zakupnik.

Otvaranje ponuda nije javno.

Ponuditelji će se o rezultatima javnog Natječaja obavijestiti objavom na web stranici Veleučilišta u roku od 15 (petnaest) dana od proteka roka za dostavu ponuda.

Poslovni prostor moguće je razgledati prema dogovoru uz prethodnu najavu na broj telefona: 022/664-450 ili na mail: info@veleknin.hr

 

 

Dekanica:
dr. sc. Marijana Drinovac Topalović, prof. struč. stud.

PRILOG:

Javni natječaj – samoposlužni aparati

https://www.veleknin.hr/wp-content/uploads/2023/11/logo-gray.png
Petra Krešimira IV 30, 22300 Knin
OIB: 13664089430
IBAN: HR7424070001100148180 | SWIFT: OTPVHR2X

PRAVNA NAPOMENA

Pratite nas:

Molimo da prilikom korištenja sadržaja s ove mrežne stanice, postavite povratnu poveznicu na izvor. 

Sva prava pridržana © Veleučilišta “Marko Marulić” u Kninu